Regulamin sklepu
§ 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin (Regulamin) dotyczy udostępniania Treści i Usług cyfrowych, dostępnych na stronie internetowej pod adresem www.mistrzyniorganizacji.pl oraz za pośrednictwem podmiotów pośredniczące w procesie sprzedaży (Sklep).
- Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną).
- Sklep jest własnością Dominiki Sasin-Knothe prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Dominika Sasin-Knothe Mistrzyni Organizacji z siedzibą w Warszawie (01-699), Jana Parandowskiego 37, NIP 6151880806 REGON: 367151418 (Sprzedawca).
- Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy za pomocą:
- poczty elektronicznej – pod adresem: dominika@mistrzyniorganizacji.pl;
- elefonicznie – pod numerem 506 502 360.
- W ramach wykonywanej działalności, Sprzedawca dostarcza Kupującym Towary i Usługi cyfrowe – kursy online, konsultacje, ebooki.
- Informacje dostępne na stronie Sklepu i w Regulaminie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, ale zaproszenie do zawarcia umowy. w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Kodeks cywilny).
- Udostępnianie i sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Sklepu oraz pośrednika (Easycart.pl) poprzez zawarcie umowy na odległość pomiędzy sprzedawcą a Klientem
- Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące treści Regulaminu, skontaktuj się ze mną w sposób wskazany powyżej.
- Przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu, Klient zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem oraz Polityką prywatności.
- Sprzedawca dokłada starań potrzebnych do prawidłowego działania Sklepu. Informacje o wszystkich przerwach technicznych, błędach technicznych i awariach oraz ewentualnych związanych z nimi konsekwencjach dla Klientów będą umieszczane na stronie głównej Sklepu oraz przesyłane mailowo. Każdy Klient zobowiązuje się do podania swojego imienia, nazwiska oraz numeru kontaktowego (działającego).
§ 2. Definicje
Użyte w Regulaminie wyrazy pisane wielką literą mają następujące znaczenie:
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Kupujący – To Konsument, Przedsiębiorca lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta. Klientem jest podmiot będący osobą fizyczną lub osobą prawną, który dokonuje zakupu Treści lub Usługi cyfrowej;
- Licencja – termin zdefiniowany w § 11 ust. 1 Regulaminu
- Niezgodność – rozumie się przez to niezgodność Przedmiotu świadczenia cyfrowego z Umową dotyczącą jego dostarczania (kryteria oceny zgodności Przedmiotu świadczenia cyfrowego z Umową dotyczącą jego dostarczania określa art. 43k ust. 1-2 Ustawy o prawach konsumenta);
- Ostatnia najniższa cena z ostatnich 30 dni – najniższa cena, w której Towar lub Usługa cyfrowa był dostępny w Sklepie w ciągu ostatnich 30 dni.
- Polityka prywatności – dokument zawierający informacje o przetwarzaniu danych osobowych Klientów przez Sprzedawcę;
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
- Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, która zawarła ze Sprzedawcą Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, nieposiadającą jednak dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej;
- Towar cyfrowy – treść wytworzona i dostarczona w postaci cyfrowej;
- Umowa – umowa o dostarczanie treści cyfrowych w rozumieniu przepisów Ustawy o prawach konsumenta, na podstawie której Sprzedawca zobowiązuje dostarczyć Kupującemu Towar lub Usługę cyfrowy, a Kupujący zobowiązuje się zapłacić Sprzedawcy cenę, Umowa zawierana jest z chwilą przesłania potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę lub podmiot pośredniczący Easycart.pl;
- Usługa cyfrowa – Świadczenie usług drogą elektroniczną, w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.), przez Usługodawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem środków przekazu teleinformatycznych, w tym strony internetowej, poczty elektronicznej, Zooma;
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
- Wymagania techniczne – minimalne wymagania techniczne,
których spełnienie jest niezbędne do współpracy z
systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sklep,
w tym zawarcia Umowy o Świadczenie Usług lub Umowy tj.:
- , laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;
- do poczty elektronicznej;
- musi posiadać ważny/aktywny adres e-mail,
- także w określonych przypadkach klawiaturę lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych;
- do aktualnej przeglądarki internetowej: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Safari.
§ 3. Zasady korzystania ze Sklepu
- Klient jest zobowiązany do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, postanowieniami Regulaminu, a także z dobrymi obyczajami.
- Dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym jest zabronione.
- Ceny Towarów dostępnych w Sklepie są wrażone w złotych polskich (PLN) i stanowią wartość brutto (zawierają wszystkie obowiązkowe składniki ceny, w tym należny podatek VAT).
§ 4. Umowa o dostarczanie Towaru lub Usługi cyfrowej
- Złożyć Zamówienie można poprzez kliknięcie przycisku zakupu znajdującego się w Sklepie.
- W celu zawarcia Umowy o dostarczenie Towaru lub Usługi
cyfrowej, Kupujący powinien:
- wybrać formę płatności;
- uzupełnić następujące dane:
- imię i nazwisko;
- adres poczty elektronicznej;
- numer telefonu;
- opcjonalnie – firma i NIP (jeżeli Kupujący jest Przedsiębiorcą albo Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta);
- obowiązkowo zaznaczyć checkbox’a przy oświadczeniu o zapoznaniu się z Regulaminem i Polityką prywatności oraz akceptacji ich postanowień;
- obowiązkowo zaznaczyć checkbox’a przy oświadczeniu o wyrażeniu zgody na dostarczenie przez Sprzedawcę Towaru cyfrowego przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy o dostarczanie Towaru cyfrowego;
- obowiązkowo zaznaczyć checkbox’a przy oświadczeniu o wyrażeniu zgody na otrzymywanie informacji od Sprzedawcy droga mialową.
- Zapłaty ceny za Towar cyfrowy Kupujący może dokonać przelewem przy wykorzystaniu systemu płatności przelewy24, Blik lub kartą Visa.
- Dokonanie przez Kupującego zapłaty za Towar lub Usługę cyfrowy jest równoznaczne z zawarciem przez niego Umowy o dostarczanie Towaru lub Usługi cyfrowej.
- Każda zawarcie Umowy weryfikowane jest w sposób zautomatyzowany poprzez wysłanie wiadomości poczty elektronicznej na adres podany przez Klienta.
- Otrzymanie wiadomości poczty elektronicznej oznacza, że doszło do zawarcia Umowy.
- Sprzedawca dostarcza Kupującemu Towar lub Usługę cyfrową za pomocą poczty elektronicznej pod adres poczty elektronicznej podany przez Kupującego.
- Sprzedawca informuje, a Kupujący przyjmuje do wiadomości, że Towar cyfrowy nie podlega aktualizacji.
- Dokonując zakupu produktu elektronicznego Kupujący rezygnuje z prawa do jego zwrotu.
§ 5. Licencja
- Z chwilą dokonania przez Kupującego zapłaty za Towar cyfrowy, Sprzedawca udziela Kupującemu licencji niewyłącznej na korzystanie z tego Towaru cyfrowego na warunkach określonych w Regulaminie (Licencja).
- Licencja udzielana jest na czas nieoznaczony.
- Licencja uprawnia Kupującego do korzystania z Towaru
cyfrowego wyłącznie na następujących polach
eksploatacji:
- zapisanie w pamięci urządzeń elektronicznych należących do Kupującego;
- odtwarzanie i przeglądanie Towaru cyfrowego;
- zwielokrotnianie Towaru cyfrowego, jednak wyłącznie w zakresie uzasadnionym osobistymi potrzebami Kupującego.
- Kupujący może wykorzystywać wiedzę i wskazówki zawarte w Towarze cyfrowym w życiu prywatnym oraz na potrzeby prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej. Licencja nie upoważnia jednak Kupującego do udostępniania Towaru cyfrowego osobom nienależącym do kręgu osób wymienionych w art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Udostępnianie Towaru cyfrowego wskazanym w zdaniu poprzedzającym wymaga uzyskania uprzedniej zgody Sprzedawcy.
- Licencja nie uprawnia Kupującego do udzielania dalszych licencji.
- Korzystanie przez Kupującego z Towaru cyfrowego z naruszeniem warunków Licencji stanowi naruszenie autorskich praw majątkowych przysługujących Sprzedawcy, uprawniające go (w zależności od charakteru naruszenia) do wystąpienia wobec Kupującego z roszczeniami na drodze postępowania sądowego.
§ 6. Reklamacje dotyczące Przedmiotu świadczenia cyfrowego
- Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą wyłącznie:
- Klientów będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach Konsumenta;
- Umów o dostarczanie Towaru lub Usługi cyfrowej.
- Dostarczany Klientowi przez Sprzedawcę Przedmiot
świadczenia cyfrowego musi być zgodny z Umową dotyczącą
jego dostarczania:
- w chwili jego dostarczenia – w przypadku, gdy Przedmiot świadczenia cyfrowego dostarczany jest jednorazowo lub częściami;
- przez cały okres dostarczania danego Przedmiotu świadczenia cyfrowego – w przypadku, gdy Przedmiot świadczenia cyfrowego dostarczany jest w sposób ciągły.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialności za Niezgodność:
- istniejącą w chwili dostarczenia Przedmiotu świadczenia cyfrowego i ujawnioną w ciągu 2 (dwóch) lat od tej chwili – w przypadku, gdy Przedmiot świadczenia cyfrowego dostarczany jest jednorazowo lub częściami;
- ujawnioną w okresie dostarczania danego Przedmiotu świadczenia cyfrowego – w przypadku, gdy Przedmiot świadczenia cyfrowego dostarczany jest w sposób ciągły.
- W przypadku ujawnienia Niezgodności, Klient może złożyć reklamację zawierającą żądanie doprowadzenia Przedmiotu świadczenie cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania.
- Reklamacja składana jest za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 4 pkt 1 Regulaminu.
- Reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko Klienta;
- adres poczty elektronicznej;
- opis ujawnionej Niezgodności;
- żądanie doprowadzenia Przedmiotu świadczenie cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania.
- Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Przedmiotu świadczenia cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania, jeżeli jest to niemożliwe albo wymagałoby poniesienia przez Sprzedawcę nadmiernych kosztów.
- Po rozpatrzeniu reklamacji, Sprzedawca udziela Klientowi
odpowiedzi na reklamację, w której:
- uznaje reklamację oraz wskazuje planowany termin doprowadzenia Przedmiotu świadczenia cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania;
- odmawia doprowadzenia Przedmiotu świadczenia cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania z przyczyn wskazanych w ust. 7 powyżej;
- odrzuca reklamację z powodu jej bezzasadności.
- Sprzedawca udziela odpowiedzi na reklamację za pomocą poczty elektronicznej w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej otrzymania.
- W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca na własny koszt doprowadza Przedmiot świadczenia cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania w rozsądnym czasie od chwili otrzymania reklamacji i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, uwzględniając charakter Przedmiotu świadczenia cyfrowego oraz cel, w jakim jest on wykorzystywany. Planowany termin doprowadzenia Przedmiotu świadczenia cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania Sprzedawca wskazuje w odpowiedzi na reklamację.
- W przypadku ujawnienia Niezgodności, z zastrzeżeniem
ust. 14, Klient może złożyć Sprzedawcy oświadczenie o
obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od Umowy, gdy:
- doprowadzenie do zgodności Przedmiotu świadczenia cyfrowego z Umową dotyczącą jego dostarczania jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
- Sprzedawca nie doprowadził Przedmiotu świadczenia cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania zgodnie z ust. 10;
- Niezgodność występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Przedmiot świadczenia cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania;
- Niezgodność jest na tyle istotna, że uzasadnia odstąpienie od Umowy dotyczącej dostarczania danego Przedmiotu świadczenia cyfrowego bez uprzedniego żądania od Sprzedawcy doprowadzenia Przedmiotu świadczenia cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania;
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że Sprzedawca nie doprowadzi Przedmiotu świadczenia cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
- Oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy może zostać złożone za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 4 pkt 1 Regulaminu.
- Oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy
powinno zawierać:
- imię i nazwisko Klienta;
- adres poczty elektronicznej;
- datę dostarczenia Przedmiotu świadczenia cyfrowego;
- opis ujawnionej Niezgodności;
- wskazanie przyczyny złożenia oświadczenia, wybranej spośród przyczyn wskazanych w ust. 11;
- oświadczenie o obniżeniu ceny, wraz ze wskazaniem obniżonej ceny, albo oświadczenie o odstąpieniu od Umowy.
- Sprzedawca nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym Towar cyfrowy był niezgodny z Umową o dostarczanie Towaru cyfrowego nawet jeżeli Kupujący korzystał z tego Towaru cyfrowego przed odstąpieniem od Umowy o dostarczanie Towaru cyfrowego.
- Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy o dostarczanie Towaru cyfrowego, w jakiej wartość Towaru cyfrowego niezgodnego z Umową o dostarczanie Towaru cyfrowego pozostaje do wartości Towaru cyfrowego zgodnego z Umową o dostarczanie Towaru cyfrowego. Sprzedawca zwraca Kupującemu kwoty należne wskutek skorzystania z prawa do obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny.
- Kupujący nie może odstąpić od Umowy o dostarczanie Towaru cyfrowego, jeżeli Niezgodność jest nieistotna.
- Na podstawie art. 34 ust. 1a Ustawy o prawach konsumenta, w przypadku odstąpienia przez Klienta od Umowy dotyczącej dostarczania Przedmiotu świadczenia cyfrowego, Kupujący jest zobowiązany do zaprzestania korzystania z tego Przedmiotu świadczenia cyfrowego i udostępniania go osobom trzecim.
§ 7. Własność intelektualna Sprzedawcy
- Wszystkie elementy składowe Sklepu, w szczególności:
- nazwa Sklepu;
- logo Sklepu;
- zdjęcia i opisy Towarów;
- zasady działania strony internetowej Sklepu, wszystkie jej elementy graficzne, interfejs, oprogramowanie, kod źródłowy oraz bazy danych podlegają ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. – Prawo własności przemysłowej, ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym przepisów prawa Unii Europejskiej.
- Jakiekolwiek korzystanie z własności intelektualnej Sprzedawcy bez jego uprzedniego, wyraźnego zezwolenia jest zabronione.
§ 8. Przetwarzanie danych osobowych
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez Sprzedawcę znajdują się w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://www.mistrzyniorganizacji.pl/polityka-prywatnosci/.
§ 9. Zmiana Regulaminu
- Sprzedawca ma prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie.
- Klienci mają prawo i obowiązek zapoznać się ze zmienionym Regulaminem które treść jest udostępniona na stronie internetowej www.mistrzyniorganizacji.pl
- Zmiany Regulaminu stają się skuteczne z dniem publikacji nowego regulaminu, przy czym nie obowiązują one Klientów, którzy zawarli Umowę ze sprzedawcą przed publikacją zmian.
§ 10. Postanowienia końcowe
- Jeżeli którekolwiek z postanowień Regulaminu są lub staną się nieważne lub nieskuteczne, to nie narusza to ważności pozostałych postanowień Regulaminu.
- W sprawach nie uregulowanych Regulaminem mają odpowiednie zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych przepisów prawa polskiego.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych przez Klienta.
- W przypadku zaistnienia sporów, będą one rozstrzygane przez polski sąd powszechny orzekający według prawa polskiego.
- Aktualna wersja Regulaminu obowiązuje od dnia 25.02.2025 r.