Mistrzyni Organizacji

Regulamin sklepu

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin (Regulamin) dotyczy udostępniania Treści i Usług cyfrowych, dostępnych na stronie internetowej pod adresem www.mistrzyniorganizacji.pl oraz za pośrednictwem podmiotów pośredniczące w procesie sprzedaży (Sklep).
  2. Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną).
  3. Sklep jest własnością Dominiki Sasin-Knothe prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Dominika Sasin-Knothe Mistrzyni Organizacji z siedzibą w Warszawie (01-699), Jana Parandowskiego 37, NIP 6151880806 REGON: 367151418 (Sprzedawca).
  4. Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy za pomocą:
    1. poczty elektronicznej – pod adresem: dominika@mistrzyniorganizacji.pl;
    2. elefonicznie – pod numerem 506 502 360.
  5. W ramach wykonywanej działalności, Sprzedawca dostarcza Kupującym Towary i Usługi cyfrowe – kursy online, konsultacje, ebooki.
  6. Informacje dostępne na stronie Sklepu i w Regulaminie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, ale zaproszenie do zawarcia umowy. w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Kodeks cywilny).
  7. Udostępnianie i sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Sklepu oraz pośrednika (Easycart.pl) poprzez zawarcie umowy na odległość pomiędzy sprzedawcą a Klientem
  8. Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące treści Regulaminu, skontaktuj się ze mną w sposób wskazany powyżej.
  9. Przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu, Klient zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem oraz Polityką prywatności.
  10. Sprzedawca dokłada starań potrzebnych do prawidłowego działania Sklepu. Informacje o wszystkich przerwach technicznych, błędach technicznych i awariach oraz ewentualnych związanych z nimi konsekwencjach dla Klientów będą umieszczane na stronie głównej Sklepu oraz przesyłane mailowo. Każdy Klient zobowiązuje się do podania swojego imienia, nazwiska oraz numeru kontaktowego (działającego).

§ 2. Definicje

Użyte w Regulaminie wyrazy pisane wielką literą mają następujące znaczenie:

  1. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  2. Kupujący – To Konsument, Przedsiębiorca lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta. Klientem jest podmiot będący osobą fizyczną lub osobą prawną, który dokonuje zakupu Treści lub Usługi cyfrowej;
  3. Licencja – termin zdefiniowany w § 11 ust. 1 Regulaminu
  4. Niezgodność – rozumie się przez to niezgodność Przedmiotu świadczenia cyfrowego z Umową dotyczącą jego dostarczania (kryteria oceny zgodności Przedmiotu świadczenia cyfrowego z Umową dotyczącą jego dostarczania określa art. 43k ust. 1-2 Ustawy o prawach konsumenta);
  5. Ostatnia najniższa cena z ostatnich 30 dni – najniższa cena, w której Towar lub Usługa cyfrowa był dostępny w Sklepie w ciągu ostatnich 30 dni.
  6. Polityka prywatności – dokument zawierający informacje o przetwarzaniu danych osobowych Klientów przez Sprzedawcę;
  7. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
  8. Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, która zawarła ze Sprzedawcą Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, nieposiadającą jednak dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej;
  9. Towar cyfrowy – treść wytworzona i dostarczona w postaci cyfrowej;
  10. Umowa – umowa o dostarczanie treści cyfrowych w rozumieniu przepisów Ustawy o prawach konsumenta, na podstawie której Sprzedawca zobowiązuje dostarczyć Kupującemu Towar lub Usługę cyfrowy, a Kupujący zobowiązuje się zapłacić Sprzedawcy cenę, Umowa zawierana jest z chwilą przesłania potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę lub podmiot pośredniczący Easycart.pl;
  11. Usługa cyfrowa – Świadczenie usług drogą elektroniczną, w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.), przez Usługodawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem środków przekazu teleinformatycznych, w tym strony internetowej, poczty elektronicznej, Zooma;
  12. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
  13. Wymagania techniczne – minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sklep, w tym zawarcia Umowy o Świadczenie Usług lub Umowy tj.:
    1. , laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;
    2. do poczty elektronicznej;
    3. musi posiadać ważny/aktywny adres e-mail,
    4. także w określonych przypadkach klawiaturę lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych;
    5. do aktualnej przeglądarki internetowej: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Safari.

§ 3. Zasady korzystania ze Sklepu

  1. Klient jest zobowiązany do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, postanowieniami Regulaminu, a także z dobrymi obyczajami.
  2. Dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym jest zabronione.
  3. Ceny Towarów dostępnych w Sklepie są wrażone w złotych polskich (PLN) i stanowią wartość brutto (zawierają wszystkie obowiązkowe składniki ceny, w tym należny podatek VAT).

§ 4. Umowa o dostarczanie Towaru lub Usługi cyfrowej

  1. Złożyć Zamówienie można poprzez kliknięcie przycisku zakupu znajdującego się w Sklepie.
  2. W celu zawarcia Umowy o dostarczenie Towaru lub Usługi cyfrowej, Kupujący powinien:
    1. wybrać formę płatności;
    2. uzupełnić następujące dane:
    3. imię i nazwisko;
    4. adres poczty elektronicznej;
    5. numer telefonu;
    6. opcjonalnie – firma i NIP (jeżeli Kupujący jest Przedsiębiorcą albo Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta);
    7. obowiązkowo zaznaczyć checkbox’a przy oświadczeniu o zapoznaniu się z Regulaminem i Polityką prywatności oraz akceptacji ich postanowień;
    8. obowiązkowo zaznaczyć checkbox’a przy oświadczeniu o wyrażeniu zgody na dostarczenie przez Sprzedawcę Towaru cyfrowego przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy o dostarczanie Towaru cyfrowego;
    9. obowiązkowo zaznaczyć checkbox’a przy oświadczeniu o wyrażeniu zgody na otrzymywanie informacji od Sprzedawcy droga mialową.
  3. Zapłaty ceny za Towar cyfrowy Kupujący może dokonać przelewem przy wykorzystaniu systemu płatności przelewy24, Blik lub kartą Visa.
  4. Dokonanie przez Kupującego zapłaty za Towar lub Usługę cyfrowy jest równoznaczne z zawarciem przez niego Umowy o dostarczanie Towaru lub Usługi cyfrowej.
  5. Każda zawarcie Umowy weryfikowane jest w sposób zautomatyzowany poprzez wysłanie wiadomości poczty elektronicznej na adres podany przez Klienta.
  6. Otrzymanie wiadomości poczty elektronicznej oznacza, że doszło do zawarcia Umowy.
  7. Sprzedawca dostarcza Kupującemu Towar lub Usługę cyfrową za pomocą poczty elektronicznej pod adres poczty elektronicznej podany przez Kupującego.
  8. Sprzedawca informuje, a Kupujący przyjmuje do wiadomości, że Towar cyfrowy nie podlega aktualizacji.
  9. Dokonując zakupu produktu elektronicznego Kupujący rezygnuje z prawa do jego zwrotu.

§ 5. Licencja

  1. Z chwilą dokonania przez Kupującego zapłaty za Towar cyfrowy, Sprzedawca udziela Kupującemu licencji niewyłącznej na korzystanie z tego Towaru cyfrowego na warunkach określonych w Regulaminie (Licencja).
  2. Licencja udzielana jest na czas nieoznaczony.
  3. Licencja uprawnia Kupującego do korzystania z Towaru cyfrowego wyłącznie na następujących polach eksploatacji:
    1. zapisanie w pamięci urządzeń elektronicznych należących do Kupującego;
    2. odtwarzanie i przeglądanie Towaru cyfrowego;
    3. zwielokrotnianie Towaru cyfrowego, jednak wyłącznie w zakresie uzasadnionym osobistymi potrzebami Kupującego.
  4. Kupujący może wykorzystywać wiedzę i wskazówki zawarte w Towarze cyfrowym w życiu prywatnym oraz na potrzeby prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej. Licencja nie upoważnia jednak Kupującego do udostępniania Towaru cyfrowego osobom nienależącym do kręgu osób wymienionych w art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Udostępnianie Towaru cyfrowego wskazanym w zdaniu poprzedzającym wymaga uzyskania uprzedniej zgody Sprzedawcy.
  5. Licencja nie uprawnia Kupującego do udzielania dalszych licencji.
  6. Korzystanie przez Kupującego z Towaru cyfrowego z naruszeniem warunków Licencji stanowi naruszenie autorskich praw majątkowych przysługujących Sprzedawcy, uprawniające go (w zależności od charakteru naruszenia) do wystąpienia wobec Kupującego z roszczeniami na drodze postępowania sądowego.

§ 6. Reklamacje dotyczące Przedmiotu świadczenia cyfrowego

  1. Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą wyłącznie:
    1. Klientów będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach Konsumenta;
    2. Umów o dostarczanie Towaru lub Usługi cyfrowej.
  2. Dostarczany Klientowi przez Sprzedawcę Przedmiot świadczenia cyfrowego musi być zgodny z Umową dotyczącą jego dostarczania:
    1. w chwili jego dostarczenia – w przypadku, gdy Przedmiot świadczenia cyfrowego dostarczany jest jednorazowo lub częściami;
    2. przez cały okres dostarczania danego Przedmiotu świadczenia cyfrowego – w przypadku, gdy Przedmiot świadczenia cyfrowego dostarczany jest w sposób ciągły.
  3. Sprzedawca ponosi odpowiedzialności za Niezgodność:
    1. istniejącą w chwili dostarczenia Przedmiotu świadczenia cyfrowego i ujawnioną w ciągu 2 (dwóch) lat od tej chwili – w przypadku, gdy Przedmiot świadczenia cyfrowego dostarczany jest jednorazowo lub częściami;
    2. ujawnioną w okresie dostarczania danego Przedmiotu świadczenia cyfrowego – w przypadku, gdy Przedmiot świadczenia cyfrowego dostarczany jest w sposób ciągły.
  4. W przypadku ujawnienia Niezgodności, Klient może złożyć reklamację zawierającą żądanie doprowadzenia Przedmiotu świadczenie cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania.
  5. Reklamacja składana jest za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 4 pkt 1 Regulaminu.
  6. Reklamacja powinna zawierać:
    1. imię i nazwisko Klienta;
    2. adres poczty elektronicznej;
    3. opis ujawnionej Niezgodności;
    4. żądanie doprowadzenia Przedmiotu świadczenie cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania.
  7. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Przedmiotu świadczenia cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania, jeżeli jest to niemożliwe albo wymagałoby poniesienia przez Sprzedawcę nadmiernych kosztów.
  8. Po rozpatrzeniu reklamacji, Sprzedawca udziela Klientowi odpowiedzi na reklamację, w której:
    1. uznaje reklamację oraz wskazuje planowany termin doprowadzenia Przedmiotu świadczenia cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania;
    2. odmawia doprowadzenia Przedmiotu świadczenia cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania z przyczyn wskazanych w ust. 7 powyżej;
    3. odrzuca reklamację z powodu jej bezzasadności.
  9. Sprzedawca udziela odpowiedzi na reklamację za pomocą poczty elektronicznej w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej otrzymania.
  10. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca na własny koszt doprowadza Przedmiot świadczenia cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania w rozsądnym czasie od chwili otrzymania reklamacji i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, uwzględniając charakter Przedmiotu świadczenia cyfrowego oraz cel, w jakim jest on wykorzystywany. Planowany termin doprowadzenia Przedmiotu świadczenia cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania Sprzedawca wskazuje w odpowiedzi na reklamację.
  11. W przypadku ujawnienia Niezgodności, z zastrzeżeniem ust. 14, Klient może złożyć Sprzedawcy oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od Umowy, gdy:
    1. doprowadzenie do zgodności Przedmiotu świadczenia cyfrowego z Umową dotyczącą jego dostarczania jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
    2. Sprzedawca nie doprowadził Przedmiotu świadczenia cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania zgodnie z ust. 10;
    3. Niezgodność występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Przedmiot świadczenia cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania;
    4. Niezgodność jest na tyle istotna, że uzasadnia odstąpienie od Umowy dotyczącej dostarczania danego Przedmiotu świadczenia cyfrowego bez uprzedniego żądania od Sprzedawcy doprowadzenia Przedmiotu świadczenia cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania;
    5. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że Sprzedawca nie doprowadzi Przedmiotu świadczenia cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
  12. Oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy może zostać złożone za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 4 pkt 1 Regulaminu.
  13. Oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy powinno zawierać:
    1. imię i nazwisko Klienta;
    2. adres poczty elektronicznej;
    3. datę dostarczenia Przedmiotu świadczenia cyfrowego;
    4. opis ujawnionej Niezgodności;
    5. wskazanie przyczyny złożenia oświadczenia, wybranej spośród przyczyn wskazanych w ust. 11;
    6. oświadczenie o obniżeniu ceny, wraz ze wskazaniem obniżonej ceny, albo oświadczenie o odstąpieniu od Umowy.
  14. Sprzedawca nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym Towar cyfrowy był niezgodny z Umową o dostarczanie Towaru cyfrowego nawet jeżeli Kupujący korzystał z tego Towaru cyfrowego przed odstąpieniem od Umowy o dostarczanie Towaru cyfrowego.
  15. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy o dostarczanie Towaru cyfrowego, w jakiej wartość Towaru cyfrowego niezgodnego z Umową o dostarczanie Towaru cyfrowego pozostaje do wartości Towaru cyfrowego zgodnego z Umową o dostarczanie Towaru cyfrowego. Sprzedawca zwraca Kupującemu kwoty należne wskutek skorzystania z prawa do obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny.
  16. Kupujący nie może odstąpić od Umowy o dostarczanie Towaru cyfrowego, jeżeli Niezgodność jest nieistotna.
  17. Na podstawie art. 34 ust. 1a Ustawy o prawach konsumenta, w przypadku odstąpienia przez Klienta od Umowy dotyczącej dostarczania Przedmiotu świadczenia cyfrowego, Kupujący jest zobowiązany do zaprzestania korzystania z tego Przedmiotu świadczenia cyfrowego i udostępniania go osobom trzecim.

§ 7. Własność intelektualna Sprzedawcy

  1. Wszystkie elementy składowe Sklepu, w szczególności:
    1. nazwa Sklepu;
    2. logo Sklepu;
    3. zdjęcia i opisy Towarów;
    4. zasady działania strony internetowej Sklepu, wszystkie jej elementy graficzne, interfejs, oprogramowanie, kod źródłowy oraz bazy danych podlegają ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. – Prawo własności przemysłowej, ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym przepisów prawa Unii Europejskiej.
  2. Jakiekolwiek korzystanie z własności intelektualnej Sprzedawcy bez jego uprzedniego, wyraźnego zezwolenia jest zabronione.

§ 8. Przetwarzanie danych osobowych

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez Sprzedawcę znajdują się w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://www.mistrzyniorganizacji.pl/polityka-prywatnosci/.

§ 9. Zmiana Regulaminu

  1. Sprzedawca ma prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie.
  2. Klienci mają prawo i obowiązek zapoznać się ze zmienionym Regulaminem które treść jest udostępniona na stronie internetowej www.mistrzyniorganizacji.pl
  3. Zmiany Regulaminu stają się skuteczne z dniem publikacji nowego regulaminu, przy czym nie obowiązują one Klientów, którzy zawarli Umowę ze sprzedawcą przed publikacją zmian.

§ 10. Postanowienia końcowe

  1. Jeżeli którekolwiek z postanowień Regulaminu są lub staną się nieważne lub nieskuteczne, to nie narusza to ważności pozostałych postanowień Regulaminu.
  2. W sprawach nie uregulowanych Regulaminem mają odpowiednie zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych przepisów prawa polskiego.
  3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych przez Klienta.
  4. W przypadku zaistnienia sporów, będą one rozstrzygane przez polski sąd powszechny orzekający według prawa polskiego.
  5. Aktualna wersja Regulaminu obowiązuje od dnia 25.02.2025 r.